• Snelle levering
  • Algemene Voorwaarden en herroepingsrecht

    ALGEMENE VERKOOPSVOORWAARDEN dd 01/10/2022


    1.1  Verkoop via de Website

    X²O West-en Oost-Vlaanderen NV, met maatschappelijke zetel te Foreestelaan 80, 9000 Gent, België, met KBO-nummer 0627.861.895, Bel een dichtsbijzijnde showroom.
    1.2  Verkoop via telefoon of chat

    X²O West- en Oost-Vlaanderen NV, met maatschappelijke zetel te Foreestelaan 80, 9000 Gent, België, met KBO-nummer 0627.861.895, Bel een dichtsbijzijnde showroom.
    1.3  Verkoop in de fysieke showrooms

    Naargelang de aanduiding op de offerte, de factuur dan wel de bestelbon:

    X²O West-en Oost-Vlaanderen NV, met maatschappelijke zetel te Foreestelaan 80, 9000 Gent, België, met KBO-nummer 0627.861.895, Bel een dichtsbijzijnde showroom.

    X²O Wallonie NV, met maatschappelijke zetel te Foreestelaan 80, 9000 Gent, België, met KBO-nummer 0867.099.727, Bel een dichtsbijzijnde showroom.

    X²O Antwerpen en Limburg NV, met maatschappelijke zetel te Foreestelaan 80, 9000 Gent, België, met KBO-nummer 0733.853.401, Bel een dichtsbijzijnde showroom.

    X²O Brabant NV, met maatschappelijke zetel te Foreestelaan 80, 9000 Gent, België, met KBO-nummer 0733.853.597, Bel een dichtsbijzijnde showroom.

     
    2.     Toepassingsgebied


    2.1  Algemeen toepassingsgebied

    Deze algemene verkoopsvoorwaarden (hierna ‘Algemene Verkoopsvoorwaarden’) gaan uit van X²O (hierna ‘Verkoper’, ‘wij’, ‘ons’) en zijn van toepassing op alle offertes, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van producten aangeboden door de Verkoper (hierna ‘Producten’) aan u (hierna ‘Klant’, ‘u’, ‘uw’) en meer bepaald op:

        alle verkopen op afstand van Producten (i) telefonisch, via video call of via chat met de klantendienst die door de Verkoper werd opgezet en (ii) via de webshop van de Verkoper www.x2o.be (hierna ‘Website’); en
        alle verkopen van Producten in de fysieke showrooms van de Verkoper.

    Voordat de overeenkomst wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de ondernemer voordat de overeenkomst wordt gesloten, aangeven op welke wijze de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en dat zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

    Indien de overeenkomst elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.

     

    Door het plaatsen van een bestelling erkent de klant deze Algemene Verkoopsvoorwaarden te hebben gelezen en deze integraal te aanvaarden.De algemene voorwaarden zijn steeds beschikbaar via website.

    De Verkoper kan de Algemene Verkoopsvoorwaarden op elk ogenblik aanpassen, doch het zijn de Algemene Verkoopsvoorwaarden die van kracht zijn op het ogenblik van het sluiten van een verkoopovereenkomst tussen de Klant en de Verkoper die hun verkoopovereenkomst verder beheersen. De Algemene Verkoopsvoorwaarden hebben steeds voorrang op de algemene of bijzondere voorwaarden van de Klant.


    2.2  Geografisch toepassingsgebied

    Het aanbod van de Verkoper op de Website, in de fysieke showrooms, via telefoon, video call of chat geldt enkel ten aanzien van de Klant die een leveringsadres heeft dat gelegen is in België, Luxemburg, Nederland, bepaalde postcodes binnen de regio Nord-Pas-de-Calais (Frankrijk) of Noordrijn-Westfalen (Duitsland).

     
    3.     De totstandkoming van de verkoopovereenkomst

     

    De verkoopovereenkomst tussen de Verkoper en de Klant komt slechts tot stand op het ogenblik dat de Verkoper deze heeft bevestigd via bevestigingsmail. De verkoopovereenkomst is gedurende het bestaan van de account van de Klant voor hem toegankelijk onder de rubriek “Mijn bestellingen”.

    De Verkoper behoudt zicht het recht voor bijkomende informatie te vragen aan de Klant vooraleer een verkoopovereenkomst te sluiten (en dus te bevestigen), dan wel om te weigeren de verkoopovereenkomst met de Klant af te sluiten. De Verkoper behoudt zich het recht voor om het sluiten van een verkoopovereenkomst aan bijkomende door de Verkoper te bepalen voorwaarden te onderwerpen in geval het gaat om grote bestellingen, bestellingen door minderjarigen, onvolledige bestelprocedures of indien er problemen zijn opgetreden bij eerder tussen de Verkoper en de Klant afgesloten verkoopovereenkomsten.

    De door de Verkoper opgegeven verwachte leverdatum of levertermijn is louter indicatief.

    In geen geval kan de Verkoper aansprakelijk worden gesteld voor de overschrijding van de leverdatum of -termijn als gevolg van een situatie van overmacht zoals bepaald in artikel 9.

     

    4.     Levering en leveringstijden


    4.1  Alle bestelde artikels zijn voorradig

    Op het ogenblik van de bestelling kan de Klant een voorkeur van leverdatum aanduiden. Nadat de Klant zijn bestelling heeft geplaatst, ontvangt hij een bevestigingsmail waarin de leverdatum wordt vermeld.


    4.2  Niet alle bestelde artikels zijn voorradig

    De klant krijgt een mail zodra de goederen beschikbaar zijn om uit te leveren en dient een leverdatum te kiezen.

    4.3  Keuze leverdatum

    De verkoper biedt de klant een keuze aan leverdata op het ogenblik dat de goederen beschikbaar zijn. Het nog onbetaalde saldo wordt opeisbaar 6 maanden na de beschikbaarheid van de goederen ongeacht de gekozen leverdatum. Hiervoor zal de klant een digitaal betaalverzoek ontvangen. Het niet voldoen van het saldo is een reden voor de verkoper om de bestelling te annuleren. In dit geval zullen er administratieve kosten worden aangerekend gelijk aan het betaalde voorschot met een maximum van 50 EUR.

    Tot 12 maanden na beschikbaarheid van de goederen zal de verkoper de goederen gratis in voorraad houden. Na 12 maanden worden er stockagekosten aangerekend via een digitaal betaalverzoek. Het niet voldoen van het saldo is een reden voor de verkoper om de bestelling te annuleren. In dit geval zullen er administratieve kosten worden aangerekend gelijk aan het betaalde voorschot met een maximum van 50 EUR.

    De klant wordt vooraf verwittigd van de levertijd op één van de volgende wijzen:

        Via SMS: Ten laatste op de laatste werkdag voor de leverdatum ontvangt de klant een sms met de dag en de tijdsperiode (van twee uur) van levering. De telefonische coördinaten zullen enkel worden gebruikt voor leveringsdoeleinden en worden onder geen beding aan derden doorgegeven.
        Via mail met daarin een Track and Trace link waarmee dag en tijdsperiode kan opgevolgd worden.

    De Klant verklaart kennis te hebben genomen van de "aanhuislevertips" van de Verkoper waarin de werkwijze van de levering wordt uiteengezet en waarin tips worden gegeven om de levering zo vlot mogelijk te laten verlopen. Deze “aanhuislevertips” kunnen hier https://faq.x2o.nl/hc/nl-be/articles/5353392145437-Ik-verwacht-binnenkort-een-levering-Hoe-kan-ik-me-voorbereiden-  geraadpleegd worden en worden tevens mee verzonden met de bevestigingsmail. Aanpassingen aan de gekozen leverdatum of aan het leveradres kunt u uiterlijk  5 werkdagen voor de verwachte leverdatum opgeven door contact op te nemen via e-mail, chat of telefoon, of op de Website via uw persoonlijke account onder "Mijn bestellingen" (Selecteer daar de geplande levering en wijzig de leverdatum onder de rubriek "Leverdatum"). Voor laattijdig uitstellen dient u contact op te nemen via dit formulier en wordt een leverkost van 39.95 EUR aangerekend.

    Indien u niet aanwezig bent op de afgesproken datum om de Producten in ontvangst te nemen en er een tweede levering nodig is, dan dient u via de website www.x2o.be onder de rubriek Klantenservice contact op te nemen om een nieuwe datum af te spreken. Hiervoor wordt een extra transportkost van 39.95 EUR aangerekend.

    4.4. Verkoop showroommodellen

    Aangekochte showroommodellen dienen gedemonteerd en afgehaald te worden op de bij aankoop afgesproken ophaaldatum.

     
    5.     Risico en eigendomsoverdracht

    De eigendomsoverdracht vindt plaats op het moment van de levering de Producten.

    Het risico van verlies en schade aan de Producten wordt overgedragen op de Klant zodra de Klant of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is, de Producten fysiek in bezit heeft genomen. Vanaf dat ogenblik draagt de Klant het risico voor verlies, diefstal en gedeeltelijke of volledige vernieling van de Producten.

    Het risico gaat echter over op de Klant bij levering aan de vervoerder, als deze van de Klant de opdracht heeft gekregen de Producten te vervoeren en deze keuze niet door de Verkoper was geboden, onverminderd de rechten van de Klant ten aanzien van de vervoerder.

     
    6.     Herroepingsrecht


    6.1  Algemeen

    De Klant heeft steeds het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de verkoopovereenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop de Klant of een door de Klant aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit neemt. Dit herroepingsrecht is niet van toepassing op Producten die door de Verkoper vervaardigd zijn overeenkomstig specificaties van de Klant, of op Producten die duidelijk voor een specifieke Klant bestemd zijn.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de Klant ons op de hoogte stellen van zijn beslissing de verkoopovereenkomst te herroepen.

    De klant kan hier gebruik maken van het formulier zoals u het hier terugvindt. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. 
    6.2  Gevolgen van de herroeping

    Als de Klant de verkoopovereenkomst op afstand herroept, ontvangt hij alle betalingen die hij tot op dat moment met betrekking tot dat/die bestelde Product(en) heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van een keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaardlevering), onverwijld terug en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat de Verkoper op de hoogte werd gesteld van de Klant zijn beslissing de verkoopovereenkomst te herroepen. De Verkoper mag echter wachten met de terugbetaling tot hij de Producten heeft teruggekregen of tot de Klant heeft aangetoond dat hij de Producten heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De Verkoper betaalt de Klant terug met als waarmee de Klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij de Klant uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zal de Klant voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

    Indien de Klant van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het Product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de Verkoper retourneren, conform de door de Verkoper verstrekte redelijke en duidelijke instructies, en dit uiterlijk binnen 14 dagen na de dag waarop de Klant zijn beslissing om de verkoopovereenkomst te herroepen aan de Verkoper heeft meegedeeld. De verzenddatum geldt als controle. Alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen dienen te worden gevoegd bij de retourzending, evenals het bankrekeningnummer waarop het aankoopbedrag kan teruggestort worden. Via dit formulier kan een retouraanvraag gemeld worden De kosten van het terugsturen vallen ten laste van de Klant, tenzij het gaat om Producten die door hun aard niet per gewone post kunnen worden teruggezonden. In dat geval kan de Verkoper voor de terugzending zorgen met zijn vervoerder aan de prijs van 39.95 EUR per verzending.

    De Klant zal het Product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het Product wenst te behouden. De Klant is alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de Producten die het gevolg is van het gebruik van de Producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de Producten vast te stellen. De Verkoper behoudt zich het recht om de waardevermindering die het gevolg is van het behandelen van de Producten dat verder gaat dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de Producten vast te stellen, niet terug te betalen.

     
    7.     Productinformatie

    Informatie, afbeeldingen, mondelinge mededelingen, opgaven etc. met betrekking tot alle aanbiedingen en de belangrijkste kenmerken van de Producten die verstrekt worden (op welke wijze dan ook), worden zo nauwkeurig mogelijk gedaan.

    De Verkoper is niet aansprakelijk voor druk- of zetfouten op de Website, in catalogi, in nieuwsbrieven of in enige andere aankondigingen. De Verkoper is eveneens niet aansprakelijk voor informatie, adviezen of door leveranciers of producenten verstrekte technische gegevens met betrekking tot de niet-essentiële kenmerken van de Producten, in zoverre wettelijk toegestaan.

    Elke aanbieding op de Website, in catalogi, nieuwsbrieven of via andere aankondigingen is slechts informatief en kan door de Verkoper op elk moment ingetrokken of aangepast worden. Aanbiedingen zijn in elk geval slechts geldig zolang de voorraad strekt.

    Bij ieder Product dat op de Website te koop wordt aangeboden, wordt de beschikbaarheid aangegeven. De Verkoper doet er alles aan om deze gegevens correct en up to date weer te geven op de Website, doch het kan voorvallen dat een bepaald Product vooralsnog niet kan geleverd worden. Dit kan het gevolg zijn van (onvrijwillig vermelde) verkeerde stockgegevens of van leveranciers die zich (al dan niet tijdelijk) in een situatie bevinden waarbij zij niet meer tot levering kunnen overgaan. Mocht dergelijk geval zich voordoen, zal de Verkoper er alles aan doen om de Klant zo snel mogelijk te verwittigen en een oplossing voor te stellen.

     
    8.     Garantiebepalingen

    Op elk Product geldt de garantieregeling zoals bepaald in artikelen 1649bis e.v. van het oud Burgerlijk Wetboek en dit gedurende een periode van twee jaar na levering. Het kasticket (of factuur) dan wel de leveringsbon indien de levering op een latere datum plaatsvindt, gelden als garantiebewijs en moet kunnen voorgelegd worden om aanspraak te kunnen maken op de wettelijke garantieregeling.

    Indien de Klant na de levering een tekortkoming of beschadiging vaststelt, dient deze binnen een termijn van 72 uur na levering, schriftelijk gemeld te worden aan de klantendienst via de website www.x2o.be onder de rubriek Klantenservice.

    Mits het defect niet ontstaan is door installatie of gebruiksschade.

     
    9.     Overmacht

    Onder overmacht wordt verstaan elke van de wil van de Verkoper onafhankelijke omstandigheid, waardoor de nakoming van zijn verplichtingen ten opzichte van de Klant geheel of gedeeltelijk, al dan niet tijdelijk, wordt verhinderd of waardoor de nakoming van zijn verplichtingen niet redelijkerwijze kan worden verlangd, ongeacht of die omstandigheid ten tijde van het sluiten van de verkoopovereenkomst voorzienbaar was. Zonder exhaustief te zijn, zal onder overmacht in ieder geval ook worden verstaan: oorlog, oorlogsgevaar, mobilisatie, onlusten, overstroming, epidemie, pandemie stormschade, stremmingen in het vervoer, stagnatie in, respectievelijk beperking of stopzetting van de leveringen door openbare nutsbedrijven, brand, machinebreuk en andere ongevallen, stakingen, uitsluitingen, in- en uitvoerverboden, optreden van werknemersorganisaties, maatregelen van overheidswege, niet-levering door derden van producten aan de Verkoper.

    Indien zich een situatie van overmacht voordoet, worden de leverings- en andere verplichtingen van de Verkoper opgeschort gedurende de periode waarin deze situatie van overmacht voortduurt. Zo ook wanneer deze situatie zich pas zou voordoen nadat de levertermijn al was verstreken.

    Indien deze periode van overmacht langer dan acht weken aanhoudt, kunnen beide partijen ervoor kiezen om de verkoopovereenkomst als ontbonden te beschouwen  middels schriftelijke kennisgeving, zonder dat de Verkoper of de Klant een schadevergoeding aan elkaar zijn verschuldigd.

    De Verkoper is in geval van overmacht niet gehouden om het ontoerekenbare of onvoorzienbare karakter te bewijzen van de omstandigheid die overmacht uitmaakt.

    Mits het defect niet ontstaan is door installatie of gebruiksschade.

     
    10.  Prijzen

    Alle aangekondigde prijzen op de Website, in catalogi, in nieuwsbrieven of in andere aankondigingen van de Verkoper zijn uitgedrukt in EURO en zijn inclusief BTW maar zonder verzendkosten, transactiekosten en/of servicekosten. De eventuele verzendkosten die ten laste zijn van de klant worden apart aangeduid. .

    Tijdens het bestelproces wordt de totaalprijs, inclusief kosten en belastingen, beschikbaar gesteld aan de Klant alvorens hij zijn bestelling bevestigt.

    Behoudens andersluidende aankondiging en zonder afbreuk te doen aan de reeds geplaatste bestellingen, kan de Verkoper de prijzen op elk ogenblik aanpassen.

    Promoties op Producten zijn enkel geldig onder de voorwaarden en voor zolang deze geafficheerd staan op de Website, in catalogi, in nieuwsbrieven of in andere aankondigingen van de Verkoper.

    Indien X²O vaststelt dat een offerte of order een foute prijs bevat (Bv. Naar aanleiding van een technische of menselijke fout), zullen zij de klant schriftelijk op de hoogte. De klant kan vervolgens beslissen het nieuwe aanbod van X²O te aanvaarden of kosteloos te annuleren. Indien de klant niet antwoord binnen 14 dagen na het schriftelijke contact, zal X²O het order of de offerte als geannuleerd aanzien.

     
    11.  Betaling

    Op bestelde Producten dient een voorschot van 30% van de totaalprijs te worden betaald. Indien het totaalbedrag hoger is dan 8.000 EUR wordt het voorschot herleid tot 15%. Dit voorschot omvat tevens de reservatievergoeding van €50. De reservatievergoeding wordt niet aangerekend als de bestelling definitief wordt. Wanneer de bestelling wordt geannuleerd vóór levering zal de reservatievergoeding van €50 worden ingehouden vanhet betaalde voorschot.

    Een levering wordt slechts uitgevoerd nadat een geldige en volledige betaling werd ontvangen.

    Om een veilige online betaling en de veiligheid van uw persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL technologie over het internet verstuurd. Om met SSL te betalen heeft u geen speciale software nodig. Denk eraan dat het transactiebedrag op het moment van de transactie rechtstreeks bij uw kredietkaart in rekening wordt gebracht.

    Indien een betaling om welke reden ook achteraf zou worden geannuleerd vooraleer de levering heeft plaatsgevonden, zal de Verkoper de keuze hebben om de verkoopovereenkomst al dan niet te ontbinden.

     


    12.  Intellectuele eigendomsrechten

    De intellectuele eigendomsrechten op de Producten en op voorbereidend materiaal daarvan, zoals analyses, ontwerpen, documentatie, rapporten en offertes behoren uitsluitend toe aan de Verkoper, zijn eigen licentiegevers of zijn leveranciers. De verkoopovereenkomst houdt op geen enkele manier een overdracht aan de Klant in van deze exclusieve rechten op de Producten. De Klant verkrijgt enkel de gebruiksrechten die hem zijn toegekend overeenkomstig de Algemene Verkoopsvoorwaarden.

    De Klant zal de aanduidingen met betrekking tot de intellectuele eigendomsrechten van de Verkoper, zijn eigen licentiegevers of zijn leveranciers op de Producten en verpakkingen niet verwijderen of wijzigen.

     


    13.  Verwerking van persoonsgegevens

    Door persoonsgegevens te verschaffen aan de Verkoper, verklaart de Klant kennis te hebben genomen van deze Algemene Verkoopsvoorwaarden. De Klant garandeert dat hij, evenals desgevallend zijn verwerkers en subverwerkers, de natuurlijke personen op de hoogte zal stellen van deze Algemene Verkoopsvoorwaarden alvorens hun persoonsgegevens met de Verkoper te delen, en dat, wanneer dit wettelijk verplicht is, deze natuurlijke personen daarvoor vooraf toestemming hebben gegeven.

    Voor meer informatie omtrent de verwerking van uw persoonsgegevens verwijzen wij naar de Privacy- en Cookieverklaring op onze website, consulteerbaar op https://www.x2o.be/nl/privacy-cookiebeleid

     


    14.  Beperking van aansprakelijkheid

    De Verkoper is niet aansprakelijk voor indirecte schade (zoals, maar niet beperkt tot, tijdverlies, verlies van inkomsten, verlies van een kans, verlies van gegevens of enige andere gevolgschade). De contractuele en buitencontractuele aansprakelijkheid van de Verkoper is steeds beperkt tot de totaalprijs van de verkoopovereenkomst.

    Geen enkele bepaling in de verkoopovereenkomst ontslaat de Verkoper van zijn aansprakelijkheid voor opzet, bedrog of grove fout in hoofde van de Verkoper, of in geval van lichamelijke schade of dood die te wijten is aan de Verkoper.

     


    15.  Taal

    De verkoopovereenkomst kan gesloten worden in het Nederlands of het Frans, overeenkomstig de keuze van de Klant. De verdere gegevensuitwisseling zal navolgend in de gekozen taal verdergezet worden. , zal hij zich na deze keuze niet meer kunnen beroepen op gebrek aan kennis van deze taal om de niet-tegenstelbaarheid van de verkoopovereenkomsten (met inbegrip van de Algemene Verkoopsvoorwaarden of onderdelen ervan) in te roepen.

     


    16.  Deelbaarheid

    Indien enig onderdeel van een bepaling van de verkoopovereenkomst onwettig, ongeldig, nietig of niet-afdwingbaar is of wordt, heeft dit geen impact op de wettigheid, geldigheid en afdwingbaarheid van de rest van die bepaling of van de verkoopovereenkomst.

     


    17.  Toepasselijk recht

    Op deze verkoopovereenkomst is enkel het Belgisch recht van toepassing.

     


    18.  Klachten en geschillen

    We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten tevreden zijn. Als u toch klachten zou hebben over onze Producten of diensten, kan u ons contacteren via de website www.x2o.be onder de rubriek  Klantenservice Wij doen er alles aan om de klacht binnen de vijf dagen na ontvangst te behandelen.

    Een klacht over een Product of dienst van de Verkoper kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van BeCommerce, te vinden op www.becommerce.be. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling, die wordt toegelicht onder artikel 6 van de BeCommerce Gedragscode, terug te vinden op www.becommerce.be.

    Daarnaast kan de Klant ook gebruik maken van het Europese Online Dispute Resolution (ODR)-platform van de Europese Commissie (te consulteren via https://webgate.ec.europa.eu/odr/) om zijn geschillen met betrekking tot via de Website aangekochte Producten buitengerechtelijk te beslechten.

     


    19.  Gedragscodes

    De Verkoper onderschrijft de gedragscode van BeCommerce. 


    __________

     


     

    KENNISGEVING GEGEVENSVERWERKING

    De Verkoper verzamelt persoonsgegevens van natuurlijke personen – waaronder uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres – als verwerkingsverantwoordelijke wanneer u een aankoop verricht of een offerte aanvraagt, wanneer u bepaalde informatie opvraagt, of wanneer u zich inschrijft voor onze nieuwsbrief. Alle persoonsgegevens door ons verzameld, worden verwerkt op een vertrouwelijke manier en in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (‘AVG’) en de toepasselijke nationale wetgeving. Voor meer informatie omtrent de verwerking van uw persoonsgegevens verwijzen wij naar de Privacy- en Cookieverklaring op onze website. De Privacy- en Cookieverklaring kan ook steeds geconsulteerd worden in onze fysieke winkels.